בחירת דשא סינטטי זול ואיכותי לגינה ולמרפסת | הלבץ חומרי בניין בחדרה

בחירת דשא סינטטי זול ואיכותי לגינה ולמרפסת

עם דשא סינטטי איכותי הדשא של השכן כבר לא יהיה ירוק יותר. כיום כאשר אפשר לרכוש בזול דשא סינטטי באיכות גבוהה, רבים מעדיפים אותו על פני טיפוח משטחי דשא טבעיים.
קיימים מספר סוגים של דשא סינטטי כאשר הבחירה הנכונה ביותר תהיה משטח איכותי שתואם את הצרכים שלכם ואת התקציב.
הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם למצוא במהרה דשא סינטטי איכותי וגם זול. הקפידו לבחון את צפיפות הסיבים, את גובהם ואת המשקל של היריעה. 

צפיפות סיבים מומלצת בדשא סינטטי

העמידות של המשטח לטווח ארוך מושפעת מצפיפות הסיבים. ככל שהצפיפות יותר גבוהה כל המשטח נחשב איכותי ועמיד יותר. צפיפות גבוהה של סיבים מבטיחה גם מראה טבעי יותר.
ממוצע סיבים מומלץ הוא כ-16,800 סיבים בכל 1 מ”ר.

גובה סיבים מומלץ

דשא סינטטי למרפסת עם סיבים נמוכים מעניק מראה מסודר ומטופח יותר. אם תבחרו ביריעות עם סיבים קצרים תקבלו מראה תמידי של דשא מכוסח ומתוחזק.
סיבים גבוהים מומלצים בעבור אלו שמבקשים להשיג מראה טבעי או פראי. גובה סיבים מתחיל מ-25 מ”מ ומגיע עד 55 מ”מ.

המשמעות של המשקל

איכות של משטחי דשא סינטטי נבחנת במשקלם. ככל שהסיבים יותר צפופים כך היריעה תהיה יותר כבדה. על כן, יריעות דשא כבדות נחשבות לאיכותיות יותר.
שימו לב למשקל של היריעות ותנו עדיפות ליריעות עשויות חומרי גלם איכותיים. אל תשכחו לוודא שאתם מקבלים אחריות מלאה על המשטח במעמד הרכישה.

דשא סינטטי מחיר לגליל

מחירים של משטחי דשא סינטטי נקבעים על פי האיכות של היריעות וגודלן. קנייה משתלמת היא כזו שמבטיחה לכם מוצר איכותי שתיהנו להשתמש בו במשך 5 שנים לפחות.
חשוב לזכור שהתקנת דשא סינטטי חוסכת לכם עלויות של השקיה וטיפוח. כל מה שצריך לעשות בשביל לתחזק דשא סינטטי זה לשטוף אותו עם צינור מים אחת לתקופה.

איפה אפשר לקנות דשא סינטטי איכותי בזול?

השוואת מחירים מהירה תגלה פערים גדולים בין היריעות הזולות לבין משטחי הדשא הסינטטי היוקרתי (אטלנטיק, טרויה החדש).
לכאורה נראה שחברות שונות קובעות לאותו דשא סינטטי מחיר שונה. בפועל, ייתכן והפערים במחירים מושפעים מהבדלים באיכות של המוצר (צפיפות סיבים, גובה, משקל).
שימו לב שאתם אכן משווים בין מוצרים זהים והאם המחיר כולל גם הובלה, התקנה ואחריות מלאה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים דשא סינטטי זול?

  1. התאמה של יריעות הדשא לאקלים הישראלי (כדאי לבחור במשטחים עם הגנה מפני דהייה).
  2. אישור מכון התקנים ללא עופרת, קדמיום וכימיקלים רעילים.
  3. תנו עדיפות ליריעות דשא ארוגות בהן הסיבים חזקים יותר והמראה אחיד וטבעי.
  4. שימו לב למגע ותבחרו ביריעות רכות ונעימות לישיבה ודריכה.
  5. סיבים שמזדקפים חזרה באופן אוטומטי לאחר דריכה.
  6. אופציה של תחזוקה קלה ופשוטה.
  7. קבלת אחריות מלאה על המוצר.

 

מאמרים נוספים

מאמרים חדשים

04.04.2024
איך להוריד עובש מהקיר: המדריך המלא במיוחד בשבילכם. עובש בקירות הוא תופעה שכיחה ומטרידה, הן מבחינת הנראות והן מבחינת ההשפעות הבריאותיות. כתמי עובש שחורים או ירוקים עלולים להופיע בחדרים לחים, כמו חדרי אמבטיה ומטבחים, ומהווים סימן לבעיית רטיבות. חשוב לטפל בעובש בהקדם האפשרי, הן כדי לשמור על אסתטיקת הבית והן כדי למנוע פגיעה בבריאות. במאמר […]
18.09.2023
הגג דולף? אתם לא היחידים שסובלים מהבעיה מכירים את התופעה שחוזרת על עצמה בכל שנה מחדש, הגשם הראשון יורד ובלא מעט בתי מגורים בישראל כאילו מתעוררים לבעיה שצצה רק כעת של רטיבות בגג או אפילו גג דולף למרות שהיו לנו חודשים ארוכים של שמש אותה יכלנו לנצל לטובת איטום הגג. לכן השאלה המתבקשת היא מדוע […]
18.06.2023
מברגות ומקדחות, עד כמה הן באמת חיוניות בחיים שלנו? אנשי מקצוע משתמשים במברגות ומקדחות במשך שנים ארוכות, כשהם בוחרים את הכלים המקצועיים ביותר על מנת לעבוד בצורה יעילה תוך כדי הפעלת פחות כוח פיזי וכך הם מסוגלים לעבוד למשך שעות ארוכות יותר. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי מהותי בשעה שיותר ויותר אנשים מן בשורה רוכשים […]
18.06.2023
מברגות אימפרקט מומלצות מתי בפעם האחרונה ניסיתם להבריג והמברגה שלכם נתקעה באמצע הפעולה או שנדרשתם להפעיל כוח פיזי רב בכדי להשלים את הפעולה? אם עניתם בתשובה חיובית לשאלה כנראה שאתם עדיין עושים שימוש במברגה רגילה ולא במברגת אימפקט איכותית. בשונה ממברגות רגילות, מברגות אימפקט מיועדות להברגה בחומרים קשיחים יותר כדוגמת פח, מתכת, עץ ואפילו בטון. […]
23.01.2023
נמלים בבית, גם אתם מיואשים מהתופעה הזו? הקיץ ומזג האוויר החם בישראל מציג לפנינו לא מעט אתגרים מלבד החום והלחות, אחת הבעיות שאיתם מתמודדים כמעט בכל בית בישראל הוא הופעת נמלים בחודשים אלה. כל משפחה ישראלית התמודדה בשלב זה או אחר עם הניסיון להרחיק את הנמלים בבית, חלקן בהצלחה וחלקן עם לא מעט ניסיונות וחומרים […]